HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.23. 12:58 silk

Hízok!!! Vagy mi..

Most elég elkeseredettnek érzem magam..Bár nem azért álltam neki a futásnak, hogy fogyjak, de azért egy-két kiló mínusz nem ártott volna. Most viszont úgy érzem, hízogatok (mondjuk az étvágyam jó), zsíros vagyok. Fürdőruha volt rajtam tegnap, hát, valami katasztrófa szerintem..Ha leülök, két nagy hurka képződik a hasamon, ami még a hátamra is átlóg. Na, most ez úgy hangzik, mintha valami zsírdisznó lennék, de annyira azért nem vagyok kövér, csak azt hittem, hogy ennyi futás, izzadás után már kicsit szálkásodni fogok, vagy legalább tónusossá válik az alakom, vagy kevesebb lesz a narancsbőr..Jó, nem voltam sosem kövér, narancsbőr-állomány sem vészes, de pont azért, mert elég jó állapotban voltam, azt gondoltam, hogy látványos lesz a fejlődés, a változás...Van úgy, hogy látok némi pozitív változást magamon, de most éppen nem ezt látom, inkább az ellenkezőjét...Lehet, hogy egy hét múlva más lesz, de most nagyon rosszul érzem magam emiatt. Ráadásul elkeseredettségemben még zabálni is elkezdtem..pedig elhatároztam, hogy visszaveszek egy kicsit, de most nem megy, mindent felzabálok, ami elém kerül....Még, hogy nyáron az embernek nincs étvágya!!! Amit tegnap is leműveltem étkezés címszó alatt, az valami katasztrófa..Úgyhogy ma megyek futni, meg szerintem holnap is, pedig ilyet nem szoktam csinálni, hogy nem tartok pihenőt...

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr831262801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása