HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.15. 10:48 silk

Maraton váltó 2009-07-13 09:40

Ott kezdem, hogy szombaton már lúzerkedtem. Mostanában ugyanis fáj a jobb belső combom, olyan, mintha valami be lenne akadva, vagy nem istudom..Megpróbáltam nyújtani, meg hajolgatni, aminek az lett a következménye, hogy az egész jobb oldalam meghúzódott, kiváltképp a hátam...

Vasárnap reggel tízkor kezdődött a verseny, reggel bekentem a fájós hátam, lábam jégzselével, aztán elindultunk Tatára. Már kilenc körül ott tobzódtunk, leadtuk a nevezést, a nagyon fantáziadús, "Fuss Forrest" csapatnevet bírtuk kitalálni, de nem is az volt a lényeg.
Hatan futottunk, 3 lány, 3 fiú, de ez a verseny most a lányokról szólt, hiszen a fiúk tapasztalt futók, nekünk pedig első verseny volt. A csajok futottak először, utánunk a fiúk. Én indultam harmadikként, már nagyon izgultam, mire sorra kerültem. Szegény D. kezdett, az 5. kilométernél leeresztett, mivel a rajtnál nagyon erősen bekezdett, vitte a tömeg magával..Minden esetre a szokásos idejét megfutotta, ügyes volt. Őt N. váltotta, aki 2 percet javított az idején, úgyhogy nagyon büszke volt magára, meg mi is rá!! Aztán én váltottam, igyekeztem tartalékolni az energiákat, de szerintem az elején én is gyorsabban futottam a szokásosnál, nem bírtam magammal. Leelőztem jó pár embert, persze engem is előztek, de csak olyanok, akik nagyon penge futók, olyan átlagfutók, mint én, nem kerültek el...A végét, a cél előtt jól megnyomtam, isteni volt, hogy szurkoltak az emberek, ismerősök a nevemet kiabálják, mosolyogtam, integettem. Árpim végig jött mellettem bicóval, amit külön köszönök neki, szegénykémet mindig csak leintettem, hogy most ne beszéljünk, ugyanis nem akartam energiát pazarolni a beszédre...Ő meg csak jött mellettem kitartóan, biztatott, dicsért. Jaj, úgy imádom!!
Megérkeztem a célba, úgy kb 37,5 perc volt az időm 7 km-en, ami egyéni csúcsnak számít, eddig még soha nem futottam ilyen jó időt!!
Lefutották a fiúk is a távot, úgy kb 32 perc alatt, az utolsó srác meg 27 alatt (egy állat, ő már indult az Iron man versenyen is), úgyhogy egész jó eredményünk lett. A végső eredményhirdetést nem vártuk meg, majd ha a neten fent lesz, akkor megnézem...Kíváncsi vagyok, hányadikok leszünk...Szerintem olyan második harmad felé szerepelhettünk, nem mondhatom azt, hogy középmezőny, de nem is a vége..Majd teszek fel képet is!!

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr611247167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása