HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.15. 10:45 silk

Gőzfürdő

Az elmúlt hét elég érdekes volt...
Mivel pénteken kezdődött a víz-zene-virág fesztivál Tatán, a szórakozó tömeg kiszorította a lelkes sportolókat a tópartról, így a Cseke tóhoz kényszerültünk..Már előre fáztam attól, hogy négy kört kell futni (2,2km egy kör). Elég szörnyű volt, nagyon hosszúnak tűnt, tele lett kaviccsal a cipőm, és dörzsölt a melltartó (a régi volt rajtam). De azért leszenvedtük!!
Aztán vasárnap délelőtt futottunk újra, gondoltuk, még nem lesz tömeg a tóparton..Hát, de volt! Na, nem végig és nem akkora, mint délután, de az egyik parton a horgászok botjait kellett kerülgetni, a másik oldalon meg a sárkányhajós (vagy milyen)fiúkat..Ráadásul, meleg, párás idő volt, csavarni lehetett a ruhánkból a vizet és már megint dörzsölt a melltartó, pedig a vadiúj, hiper-szuper topom volt rajtam...Így hazafelé bementünk a Teszkóba és vettünk egy teszkógazdaságos sportmelltartót...Amit aztán hétfőn este fel is vettem, mégpedig a hiperszuper toppal kombinálva. Na, így már nem dörzsölt, de a belem majd' kinyomta a dupla gumírozás. A hétfő esti futás már hasonlított a megszokottakra, de az idő még mindig iszonyú párás és meleg volt. Arra vágyom, hogy száraz, meleg időben futhassak végre!!! Talán ma teljesül a vágyam, egész nap napos idő van (ma még nem esett!!) és marha meleg...kellett ez, mi? Ráadásul ma 12 km-t kell futni (tókör, aztán szabadstrand oda-vissza)!!! Úgy érzem, ma beledöglök, de akkor majd arra gondolok, hogy milyen jó mostanában tükörbe nézni! Észrevettem az alakom változásait, kezdenek előkerülni az izmaim, vékonyabb a derekam. Na, majd erre gondolok, ha futom azt a rengeteg kilométert..
Ja, és a minimaraton előtt lesz még egy verseny!! Tatai tópart, csak egy tókört kell futni, viszont hat fős csapatok lesznek, így hatan egy egész maratont fogunk futni!! Nagyon izgi, én még nem voltam futóversenyen, meg egyáltalán, semmilyen sportversenyen nem voltam még!!

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr441247159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása