HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.15. 11:20 silk

Örömfutás

A verseny után tegnap voltunk először futni..Jó meleg volt, vagy 30 fok. Én úgy terveztem, hogy rendezek egy "örömfutást", semmi erőlködés, semmi hajtás, csak amennyire jól esik..Így is tettem, Árpi tekert mellettem, elég sokat beszélgettünk..Mondta, hogy Nóri visszafordult 2,5 km után.. Erősen csóváltam a fejem, nem tetszett a dolog!! Szeretném, ha együtt futnánk le a maratont, amit célként kitűztünk magunknak és arra bizony edzeni kell!! A most nagyon meleg/hideg/pára/szél/stb van (megfelelő aláhúzandó) kifogások számomra nem elfogadhatóak. Az időjárás csak nagyon ritka esetben ideális. Valószínűleg a minimaratonon is nagyon meleg lesz..A lényeg, hogy ésszel, óvatosan és kitartással fussunk a versenyen, és természetesen ilyen módon kell edzeni is! Nem szabad túlhajtani magunkat, nem kell gyorsabban futni, mint ahogy jól esik, csak szépen, nyugodtan menni kell előre és mindenek előtt ki kell tartani!!!

Visszatérve, tegnap a 7 km-t 41 perc alatt futottam le, de igazán jól esett...Az a tervem, hogy szombaton kettő kört futok, vagyis 14 km-t...Erre tréningezem az agyam már két napja...Miután már többször is lefutottam 12 km-t, gondolom a 14-et is megcsinálom valahogy...Csak kell a lelki tuning...

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr561247217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása