HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.15. 10:47 silk

Verseny előtt 2009-07-10 09:22

Vasárnapig már nem megyek futni, két teljes nap pihenőt adtam magamnak, hogy vasárnap délelőtt majd jól tudjak futni. Addigra már szét fog vetni az energia (legalábbis erre számítok), az izgalom, meg a két napi futás megvonás, úgyhogy remélhetőleg jó időt megyek majd..Csak nehogy olyan lúzer legyek, hogy megbotlok, elesek, kibicsaklik, stb.....De nem, nem lesz semmi ilyen, fő a pozitív gondolkodás, minden jó lesz, ügyes leszek és tapsolni fognak az emberek!!! :-)

Tegnap este voltam futni, körbefutottuk a tavat, 7 km, valamivel több mint 38 perc alatt futottam. Ha így futok a versenyen is, akkor elégedett leszek..
Úgy volt, hogy Árpi lehet nem tud jönni velem vasárnap, mert dolgoznia kell. Kérdezték, hogy egyszer nem mondhatna nemet a munkára? Én meg válaszoltam, hogy nem, nem mondhat nemet, mivel ő a főnök, ő aztán nem mondhat nemet. Ha munka van, menni kell és kész! Különben is ő nagyon ad rá, hogy ne találjanak kivetni valót benne, ő érkezik legkorábban a munkahelyre és ő megy el legkésőbb! Követendő példa, kérem szépen! Na, a lényeg, hogy végül is úgy néz ki, nem kell dolgoznia, úgyhogy jön nekem szurkolni!!!

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr721247165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása