HTML

2009.07.15. 10:47 silk

Stopper 2009-07-08 10:58

No, elvittem az órát megcsináltatni tegnap..Tettek bele elemet, meg kapott új szíjat is, úgyhogy este már abban mentem futni. Lelkileg egész nap gyúrtam magam a hosszú távra, ez jelenleg nálam 12 km-t jelent, de elég gyalázatosnak éreztem a teljesítményt. Viszont, ami meglepő, a "vadiúj" stopperem szerint tök jó voltam, tulajdonképpen egyforma tempóban sikerült lefutni a 12-t. Ez annyit tesz, hogy 67 perc (és talán 40 másodperc) alatt lefutottam...Marha büszke voltam magamra, és nagyon elfáradtam. Lehet, hogy Árpi hiányzott, eddig mindig kísért bringával, de ezen a héten délutános, így nem tud jönni, egyedül teszem meg ezt a sok-sok kilométert. Még ma is iszonyú fáradtnak érzem magam, de örülök is, mert sosem gondoltam, hogy én ennyit tudok egy huzamban futni...Úgy érzem, rendesen tologatom ki a határaimat..Ennek fényében már azt tervezem, hogy jövő héttől két tókört kéne futni, az 14 km, még két km-rel több, mint amit most futok...Majd meglátjuk, még gondolkozom rajta..Viszont ezen a héten még megyünk csütörtökön, akkor egy kört fogok futni időre, és vasárnap reggel pedig verseny!!!!!!!! Most lesz a maraton váltó!! Annyira izgulok!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr61247163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása