HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.07.17. 09:57 silk

Kánikula

Féltem a tegnapi naptól, mert elég jól kinézett a napocska, jó meleg volt, hőségriaadó, meg minden. Úgy alakult, hogy Nóri telefonált, hogy nem tud jönni futni, mert nem ér haza, csak későn. Ezért egyedül futottam. Viszont Árpi is jött velem Tatára, meg az egyik kollégája és találkoztunk a Szörfnél Tibiékkel is...Úgyhogy ők leültek sörözni én meg nekiindultam úgy fél hét tájban a kis tókörömnek. Marha jót futottam, persze elfáradtam, meg meleg is volt, de 38 perc 45 mp alatt körbeértem, szóval nagyon jó időt mentem...Mikor visszaértem, csatlakoztam a többiekhez, legurítottam egy liter almafröccsöt (almalé szódával), és tök jót beszélgettünk, Időközben megérkezett Nóri meg Gábor is, csatlakoztak hozzánk. Ők vacsiztak, mi meg megettük a maradék sült krumplijukat.. :-)

Úgy fél tíz körül indultunk haza, sajnos a szúnyogok nem hagytak tovább ücsörögni. Idén iszonyatosak a szúnyogok, akkorákat harapnak, hogy nem igaz. Félelemtesek!!

Ma pihenő, aztán holnap, ha minden igaz, két kört fogok futni... Az több, mint amit valaha is futottam!!!

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr241250953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása