HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.06.25. 11:52 silk

A határok tovább feszítése..

Nos, tegnap volt a nagy nap, lélekben felkészültem, hogy lefutom a 12 km-t..

Felvettem az új futóruhámat és elindultam Tatára. Annyira izgultam, mint amikor először álltam neki futni. Bár három napja folyamatosan esett, tegnap este az idő velünk volt. este hétre kisütött a nap, így nem esőkabátban kellett futnunk. Az erdőben elég gáz volt, mert tala volt hatalmas pocsolyákkal, meg tiszta sár volt minden, ráadásul olyan párás volt a levegő, hogy hihetetlen. Az erdőn kívül meg elég keményen fújt a szél...

Szóval nem volt a legkönnyebb, de legalább nem volt 30 fok. Végigfutottam 68-70 perc alatt a majdnem 12 km-t. Nagyon élveztem, főleg az utolsó 3-4 km-t. Nem fulladtam ki, semmi baj nem volt, de azért utána ott maradt keményen a fáradtság és még mindig velem van!!

Most hétvégén bajban leszünk, mert Víz-Zene-Virág fesztivál lesz Tatán, így nem tudunk a tóparton futni, de megbeszéltük, hogy kimegyünk a Csekére és körbefutjuk vagy négyszer...Utána meg, ha minden igaz, bemegyünk az Edzőtáborba szaunázni, esetleg úszni egy kicsit (csak lájtosan)..

Hosszú utat tettünk meg eddig, de úgy érzem, érdemes volt, feszsgetjük erősen a határainkat és minden fejben dől el. Ezt már megtanultam!

http://www.futoterkep.hu/utvonal/ezimor/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr91207436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása