HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.06.22. 13:53 silk

Célegyenes

Nagyjából finisébe értünk a versenyre való készülődésnek...

Minimarathon augusztus 1-jén 16.00-kor lesz Tatán....Ennek örömére ma Árpitól kaptam futósgöncöt, nagyon-nagyon horror árért..Szerintem ennyi pénzért minimum 80 éves koromig kell hordanom, hogy behozza az árát...

Most ott tartok, hogy tartósan hozom a 8,3-at, de ha szerdán megyünk, akkor 12-t fogunk futni..Az a baj, ha hűvös az idő, akkor ki tudnék szaladni a világból, de melegben szörnyűűű..Melegben 2 napig fáj a lábam edzés után, lassú vagyok és a tüdőm is kiszakad.

Minden esetre tegnap nagyon megnyomtam, nagyon gyorsan futottam (mármint magamhoz képest), 8,3 km-t 47 perc alatt, az 5,6-os kilométerenkénti átlag. Közben már fuótársam is lett, egy leányzóval kábé egyforma a tempónk, így együtt futunk és így sokkal jobb, mert egyrészt lehet dumálni közben, másrészt húzzuk egymást. Tehát jó hatással vagyunk egymásra..

http://www.tata.hu/varosunk/kiemeltrendezveny/minimarathon/3935

 

Szólj hozzá!

Címkék: tata futás minimaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr351200952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása