HTML

Mindentbele, futósblog

készülődés a 2009. évi tatai minimaratonra és egyéb témák..

Friss topikok

Linkblog

2009.06.04. 11:50 silk

Edzés

Újra visszatért az életkedvem. Múlt héten elhatároztam, hogy kicsit megnyújtom a tókörömet, mert, hát fejlődni kell valamerre, ugyebár...Így fogtam magam, és nem a vár előtt futottam, hanem megkerültem és a várfal mentén futottam. Nem sok, de pár száz méterrel több, mint egy sima tókör...Aztán tegnap még nagyobbat bővítettem. Felmentem a Halászcsárdánál és az Ady Endre úton futottam, majd a templomnál kanyarodtam le és úgy kerültem meg a várat, de még ott is tovább mentem és a kastély előtt futottam el, így összesen 8,3, azaz nyolcegészháromtized km-t, azaz nyolcezerháromszáz métert futottam!!!! Annyira jól bírtam, szerintem tegnap simán meg tudtam volna csinálni a maratont..De, sajnos a maraton nem tegnap volt!!! Mindegy, arra jó, hogy újra erőt merítettem, érzem, hogy meg fogom tudni csinálni és talán még nem is leszek utolsó (kb 10 km/óra sebességgel futottam).

Szólj hozzá!

Címkék: sport tata futás maraton


A bejegyzés trackback címe:

https://silk.blog.hu/api/trackback/id/tr891163109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása